wtorek, 8 listopada 2011

EVELINE-bio aloes-glicerynowy krem do rąk i paznokci

Niestety moje ambitne plany dodania notki w weekend nie wyszły, ale już się poprawiam ;))
Dziś recenzja kremu do rąk firmy EVELINE- myślę, że to dość ważny kosmetyk w codziennej pielęgnacji- zwłaszcza przy takich mroźnych porankach.

Skóra moich dłoni nie należy jakoś specjalnie do tych z rodzaju  mega przesuszonych.


OPIS ZE STRONY PRODUCENTA:

GLICERYNOWY SKONCENTROWANY KREM DO RĄK I PAZNOKCI
INTENSYWNIE NAWILŻAJĄCY + WYGŁADZAJĄCY
BIO ALOES + MASŁO KARITE
wzmacnia paznokcie
48h
doskonale wchłaniająca się formuła
NATURALNE SKŁADNIKI AKTYWNE
Glicerynowy krem do rąk zapewnia intensywne, długotrwałe nawilżenie i maksymalne wygładzenie skóry. Sprawia, że nawet bardzo zniszczone i przesuszone dłonie stają się niezwykle miękkie i satynowo gładkie. Wyjątkowa formuła doskonale chroni przed szkodliwymi czynnikami zewnętrznymi. Bogactwo składników o wielokierunkowym działaniu to komfort dla dłoni, które na długo pozostaną odżywione, zregenerowane i aksamitnie gładkie w dotyku. Dodatkowo krem wzmacnia paznokcie i pielęgnuje skórki wokół nich.
WYCIĄG Z ALOESU – łagodzi wszelkie objawy podrażnień, przywraca komfort dłoniom narażonym na działanie szkodliwych czynników zewnętrznych. 
MASŁO KARITE – intensywnie nawilża i zmiękcza skórę dłoni. 
GLICERYNA – utrzymuje odpowiedni poziom nawilżenia najgłębszych warstw skóry do 48h. 
OLEJ Z KIEŁKÓW PSZENICY – niweluje suchość i szorstkość oraz zapobiega pękaniu naskórka.
KOLAGEN I ELASTYNA – uelastyczniają i zapobiegają utracie jędrności delikatnej skóry dłoni.
D-PANTHENOL I ALANTOINA – działają łagodząco i kojąco. 
WITAMINA E – głęboko odżywia i regeneruje.


CENA: Kupiłam go w Rossmannie za 5 zł.
Zalety:
+ krem ma delikatny aloesowy zapach
+ dość szybko się wchłania ( co dla mnie jest wielkim plusem, ponieważ gdy tylko nałożę krem na ręce to zaraz sobie przypominam że miałam coś zrobić)
+ pozostawia skórę gładką i delikatnie nawilżoną
+ termo-izoluje ( nie wiem czy u wszystkich , ale ja zauważyłam że po jego nałożeniu prze długi czas nie jest mi zimno w ręce- co jest moim wielkim problemem. )
+ Nie testowany na zwierzętach
Wady:
- trzeba uważać z ilością, ponieważ gdy jest go za dozo strasznie długo wnika w skórę dłoni
-zbyt słabo oddziałuje na skórki ( wielki problem, na który szukam nadal sposobu)
- trzeba bardzo uważać, by nie przechylać ręki z wyciśniętym kremem , ponieważ może spłynąć

Wnioski ogólne:
Ten krem polecam osobą które nie mają problemu nadmiernie wysuszonych dłoni, oczekują delikatnego nawilżenia w niewielkiej cenie.


Czy kupie Go znów? - Myślę że tak choć mam ochotę przetestować jeszcze inne kremy , ale do tego na pewno wrócę .

Liczę, że będziecie wyrozumiałe- to moja pierwsza tego typu recenzja, ale myślę, że z czasem się wprawie ^^

1 komentarz:

  1. Trafiłam na tego bloga przypadkiem , lecz nie żałuję ; )
    zapraszam do udziału w rozdaniu które organizuje
    http://crazy-fashion-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń